Ελλάς – Γαλλία – Γριομαχία

Ο ΚΟΛΟΦΩΝΑΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΟΛΑΝΤ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΣΟΪ ΤΟΥ ΜΠΛΕ

diafsxolaypzvx
Οι υπόλοιποι εκπρόσωποι του Ελληνικού πνεύματος μάλλον είχανε πεντικιούρε και δεν πήγαν για ποτάρες με τον Ολάντ. Τελικά έσωσε την παρτίδα ο Λαζό. Ταυτόχρονα, διαφθορά για τον Καμπουράκη θεωρείται το Αστικό ΚΤΕΛ της Κορίνθου, ενώ ο Σόιμπλε δεν άκουσε τη γνωστή διαφήμιση παγωτού «αν θες να γλείψεις, γλείψε ένα Magnum». Γράφει ο «Σχολ[ι]αστικός»

〉 Η δημόσια ζωή πενθεί. Πρώτα – πρώτα, πού θα ξαναβρούμε τέτοια μεγαλεία τώρα που μας έφυγε ο Φρανσουά μέσ” απ” τα χέρια; Δεν μπορούσαμε να τον κρατήσουμε εδώ για πάντα; Αισθανθήκαμε τέτοια σιγουριά, τέτοια ζεστασιά, τέτοιο μεγαλείο αυτές τις μέρες με τον Ολάντ, που συγκριτικά η επίσκεψη της Μέρκελ επί Σαμαρά ήταν σαν να μπαίνεις στα Γκούντις για τσίζμπεργκερ.

Και βέβαια ο Ολάντ έφυγε. Σαν τον άνεμο, σαν αερικό. Και μια που είπα «αερικό», από πολιτισμό κάτι άλλο από Λαζόπουλο δεν είχαμε να του παρουσιάσουμε; Ελλάς – Γαλλία – Γριομαχία δηλαδή; Γιατί ως υπέρτατο αστέρι του πολιτισμού μας του παρουσιάσαμε έναν άνθρωπο που έκανε μια καλλιτεχνική επιτυχία με τους «Δέκα Μικρούς Μήτσους», τα τελευταία 10 χρόνια μας κάνει τα νεύρα κρόσσια με ανέκδοτα γριών που αερίζονται (μαζί με ένα μάτσο σειρές που θα έκαναν τον M. Night Shyamalan να αισθανθεί περήφανος για το δικό του έργο) και εσχάτως ασχολείται με την πολιτική και τη δημοσιογραφία, για την οποία απ” ό,τι φαίνεται γνωρίζει λιγότερα κι από το Μάρκο Σεφερλή, ο οποίος πάντως είναι αρκετά πιο «τίμιος» στον προσανατολισμό του – περιορίζεται μόνο στην κωμωδία του, όσο αμφιλεγόμενη κι αν είναι.

〉 Βέβαια και δημοσιογράφους να του δείχναμε δεν θα προκόβαμε περισσότερο. Στο Mega, ο Δημήτρης Καμπουράκης ανακάλυψε μία τεράστια πηγή διαφθοράς και μια από τις μεγαλύτερες κακοτοπιές στη λειτουργία της Ελληνικής Δημοκρατίας. Τα ΚΤΕΛ Κορίνθου δεν εξυπηρετούν με λεωφορεία τον Προαστιακό της Κορίνθου, αφήνοντας χώρο στα συμφέροντα να εκμεταλλεύονται το επιβατικό κοινό. Φοβερή καταγγελία. Ανατσουτσούριασα.

〉 Εμείς καθόμαστε τόσα χρόνια και ασχολούμαστε εδώ με Βατοπέδια, δομημένα ομόλογα, Μίζενς, υποβρύχια που γέρνουν, Χρυσό της Χαλκιδικής, δεν το ξέραμε ότι η μεγάλη διαφθορά όμως είναι στα αστικά λεωφορεία της Κορίνθου. Έτσι εξηγείται πώς έχει εκτιναχθεί το δημόσιο χρέος εκεί που έχει εκτιναχθεί!

〉 Χωρίς παρεξήγηση βέβαια, αλλά μάλλον αν κατέχεις θέση σε δημόσια τηλεοπτική συχνότητα και η μόνη καταγγελία που βρίσκεις να κάνεις είναι ότι δεν πάει λεωφορείο στον Προαστιακό της Κορίνθου, προφανώς σημαίνει ότι έχεις εξαντλήσει πλέον όλη τη λίστα υποθέσεων διαφθοράς, από την κορυφή μέχρι τα νύχια και δεν βρίσκεις άλλες υποθέσεις. Πράγμα περίεργο, γιατί μάλλον η υψηλότατη θέση της Ελλάδας στις πιο διεφθαρμένες χώρες του κόσμου δεν έχει κατακτηθεί από τις συγκοινωνίες της Κορίνθου.

Και μιλώντας για διαφθορά, το Μπλε το Σόι από τη Γερμανία μας έπλεξε το εγκώμιο ως λαού, λέγοντας ότι «οι Έλληνες είναι σπουδαίος λαός, αλλά η Ελλάδα δεν είναι κράτος». Σπουδαία λόγια, με περισσότερες τρύπες από ελβετικό τυρί. Αυτά τα τυριά που συχνάζουν δίπλα στις ελβετικές τράπεζες.

〉 Τρύπα Πρώτη. Η Ελλάδα δεν είναι κράτος. Η Ελλάδα ΕΙΝΑΙ κράτος. Φυσικά, αρκετές επιχειρήσεις αλλά και άλλα κράτη είναι «κράτος εν κράτει» στην Ελλάδα. Αυτό είναι άλλο κεφάλαιο. Τρύπα Δεύτερη. Μια που η Γερμανία ΕΙΝΑΙ κράτος, δεν μας λέει ο κ. Σόιμπλε γιατί δεν μας εξάγει ανάμεσα σε όλα της τα προϊόντα και τον Μιχάλη Χριστοφοράκο που κατοικεί στο Μόναχο, να τον δικάσουμε στο μη-κράτος μας; Δεν μας λέει και γιατί η Γερμανία δεν ανακάλυψε πρώτη το σκάνδαλο της Volkswagen αντί των ΗΠΑ ή πώς η εισαγγελία της «έχασε» φάκελο της υπόθεσης όπως ανακοινώθηκε προ ολίγων ημερών; Απ” όσο μαθαίνω, περισσότερα για το «best of» των Γερμανικών σκανδάλων διαφθοράς στα έντυπα «ΝTOKOUMENTA» του επόμενου Σαββάτου…

〉 Η αλήθεια είναι ότι συμφέρει πολλούς η Ελλάδα να μην θεωρείται κράτος. Έτσι μπορούμε να έχουμε διεφθαρμένα γιουσουφάκια για να πασάρουμε μετά μιζώνε και κλάδων εξελιγμένα υποβρύχια που την παίρνουν (τη μίζα) και γέρνουν.

〉 Βέβαια πολύς ντόρος έγινε και από την πρόταση του Προέδρου του ΟΑΣΑ, κ. Δημητριάδη, να μετατραπεί σε πλημμέλημα η εισιτηριοδιαφυγή των αστικών Μέσων Μεταφοράς. Να ανέβει δηλαδή στο επίπεδο αδικήματος της παράβασης καθήκοντος, για το οποίο κατηγορείται η – τέως – πλέον ΓΓΔΕ Κ. Σαββαΐδου.

〉 Ο κ. Δημητριάδης, φυσικά, καλό θα ήταν να μας απαντήσει ποια ξωτικά του Σάντα Κλάους κατασκευάζουν το νέο σάιτ του ΟΑΣΑ (tfa.gov.gr) το οποίο βρίσκεται υπό κατασκευή από την εποχή που ο Νώε σχεδίαζε την κιβωτό του (που δεν έγερνε). Μιλώντας για αποτελεσματικότητα δηλαδή.

Εκτύπωση Εκτύπωση e-mail e-mail