Η σκοτεινή τραγωδία του Σινούκ στη δικαιοσύνη!

ΚΕΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΑ 15 ΘΥΜΑΤΑ - ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΛΟΓΙΣΤΩΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΤΩΣΗ

chiseag

Μετά 10 ολοκληρα χρονια το Ανώτατο Διοικητικό Δικαστήριο της χώρας καλείται να αποφασίσει αν το ελικόπτερο ΣΙΝΟΥΚ ουσιαστικά συνετρίβη από κάποια μηχανική βλάβη ή αν συνετρίβη από άλλο αίτιο…

Είναι το ελικόπτερο της ελληνικής 11ης Σεπτεμβριου (τρία ακριβώς χρόνια μετά την θλιβερή 11η Σεπτεμβρίου των Διδύμων Πύργων), η πτώση του οποίου οδήγησε στο θάνατο τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας Πέτρο και άλλα 14 άτομα, μεταξύ των οποίων και πρόσωπα βαρύνουσας σημασίας.

Αύριο εκδικάζονται οι αναιρέσεις της 12μελούς οικογένειας του πατριάρχη και δεκάδων άλλων συγγενών των 15 συνολικά θυμάτων της τραγωδίας. Ζητούν αποζημιώσεις εκατομμυρίων ευρώ και δεν έχουν πάρει δέκα χρόνια μετά ούτε ένα ευρώ αν και κανένας από τους επιβάτες δεν ευθύνεται.

Ο τραγέλαφος:

– Το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους αναγνώρισε ότι δικαιούνται αποζημίωσης οι συγγενείς του ιερομόναχου Κοντογιώργου, ενός από τα θύματα.

– Όταν έκαναν και οι άλλοι αιτήσεις τις απέρριψε!

– Συνήγορος συγγενών ενός θύματος (Γ.Μαύρου) είναι ο πρώην Υπουργός Προκόπης Παυλόπουλος, ο οποίος ως υπουργός είχε αρνητική θέση στην αποζημίωση!

Το Δικαστήριο με την απόφασή του μπορεί να φωτίσει ή να κρατήσει στο σημερινό σκοτεινό επίπεδο τα αίτια της συντριβής, μην απαντώντας στο ερώτημα:

Το ΣΙΝΟΥΚ έπεσε απο μηχανική βλάβη ή το έριξαν με κάποιο τρόπο;

Η ίδια η μήνυση και η αγωγή-αναίρεση των συγγενών αφήνει εντελώς ανοιχτό (ηθελημένα ή αθέλητα…) το ενδεχόμενο η πτώση του ΣΙΝΟΥΚ να έχει άλλη σκοτεινή αιτία, δηλαδή τη δολιοφθορά.

Αυτό προκύπτει από την εξιστόρηση των γεγονότων και την ανά δευτερόλεπτο καταγραφή. Κατά την καταγραφή προκύπτει χάσμα 2 ωρών και 23 λεπτών από την πτώση ως τον συναγερμό αν και θα έπρεπε στα πρώτα 3-5 λεπτά να σημάνει συναγερμός…

Επίσης, και δεν ανασύρθηκε ποτέ και ανεξήγητα, κρίσιμη πτέρυγα του ελικοπτέρου, αλλά και παραδόθηκαν στην κατασκευάστρια εταιρεία τα κομμάτια και εκεί ένα κρίσιμο… καταστράφηκε κατά λάθος…

Αυτό που είναι ασύλληπτο στην κοινή, αλλά και ειδική λογική, είναι το γεγονός ότι αντί 5-10 λεπτών που θα χρειάζονταν για να εντοπισθεί η απώλεια επαφής με το ελικόπτερο και να σημάνει συναγερμός χρειάστηκαν δυο ολόκληρες ώρες αλλά και άλλα 23 λεπτά!!!

Αλλά κι αν κανείς υποθέσει ότι “πήραν έναν δίωρο πρωϊνό – μεσημεριανό υπνάκο” οι αρμόδιοι για την παρακολούθηση των ραντάρ και πάλι θα βρεθεί σε λογικό αδιέξοδο.

Σύμφωνα με τις καταγραφές της δικογραφίας και της έρευνας, μια ώρα και 45 λεπτά μετά την πτώση του ελικοπτέρου και συνεπώς την εξαφάνισή του από κάθε ραντάρ, αρμόδιος για την παρακολούθησή του βεβαίωσε ότι είχε προσγειωθεί στο Άγιο Όρος με ασφάλεια!

Από τη μία λοιπόν η πλημμελής παρακολούθηση και η καθυστέρηση (σε επίπεδα παγκόσμιου αρνητικού ρεκόρ) κινητοποίησης του κρατικού μηχανισμού έρευνας και διάσωσης. Από την άλλη η πέραν πάσης λογικής διαβεβαίωση κρατικού υπαλλήλου ότι στις 12.38 μίλησε με τους… διαμελισμένους πιλότους με κινητό και του είπαν ότι “ολα είναι κανονικά και καλά”.

Το ελικόπτερο σύμφωνα με την επίσημη καταγραφή στα σήματα που περιλαμβάνονται στις δικογραφίες είχε πέσει ακριβώς στις 10.55.50´δηλαδή μιαμιση ώρα νωρίτερα!!!

Η τελική κινητοποίηση διατάχθηκε σύμφωνα με την καταγραφή στις 13.18, δηλαδή δύο ώρες και 23 λεπτά μετά τη συντριβή!!!

Και στη μέση: οι αποφάσεις δυο βαθμών δικαστηρίων ότι δεν υπάρχει καμία ευθύνη του Δημοσίου για αποζημίωση των οικογενειών, παρότι οι επιβάτες αποζημιώνονται πάντα σε αεροπορικά δυστυχήματα.

Όπως αναφέρεται στη δικογραφία διεκδίκησης αποζημίωσης, υπάρχει απόρρητο πόρισμα του Γενικού Επιτελείου Στρατού του 2008 (έγγραφο: Φ.454/12/25894/Σ.92/12.4.2007/ΥΕΘΑ/ΓΕΣ/ΓΕΠΣ/ΓΑΠΕ) για τα αίτια της συντριβής, αλλά το περιεχόμενό του δεν έγινε ποτέ γνωστό και αυτό επιτείνει ακόμα περισσότερο την έντονη φημολογία ότι κάτι πιο σοβαρό κρύβει η ελληνική 11η Σεπεμρβίου.

Ένα ακόμα εξαιρετικά σοβαρό σημείο της υπόθεσης είναι η παράδοση των κρίσιμων συντριμμιών στην κατασκευάστρια εταιρεία για να αποφανθεί εκείνη για τα αίτια της συντριβής.

Όπως αναφέρεται στα έγγραφα διεκδίκησης αποζημίωσης από τους συγγενείς του πατριάρχη ένα κρίσιμο τμήμα (DECU) καταστράφηκε κατά… λάθος στην αποθήκη της κατασκευάστριας εταιρείας και έτσι δεν υποβλήθηκε σε εξέταση.

Τι συνέβη στο κρίσιμο δίωρο κατά το οποίο κάποιοι δεν κατάλαβαν την απώλεια του ελικοπτέρου;

Ορισμένα γεγονότα που μπορεί και να έχουν σημασία και υπό την σκιά των οποίων θα εκδικαστεί αύριο η υπόθεση:

– Εκείνη την ημέρα ο τότε πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής βρισκόταν στη Θεσσαλονίκη με όλο το υπουργικό συμβούλιο για την Διεθνή Έκθεση.

– Στο ελικόπτερο επέβαινε το νομικό και το οικονομικό επιτελείο του πατριάρχη και είχε προορισμό τη Μονή Βατοπεδίου, η οποία είχε λάβει προ ελαχίστου χρόνου την έγκριση για τις περίφημες ανταλλαγές οικοπέδων…

– Μεταξύ των επιβατών και ο δικηγόρος Γιώργος Μαύρος, επίσημα δικηγόρος της Αμερικάνικης Πρεσβείας, της Αρχιεπισκοπής αλλά και των Σαϊεντολόγων Ελλάδας, ενώ στη δίκη για τη 17 Νοέμβρη ήταν συνήγορος του Γ.Παλαιοκρασσά. Δεν βρέθηκε ποτέ ίχνος του.

– Στα δικόγραφα των συγγενών του Πατριάρχη Αλεξανδρείας η πτήση χαρακτηρίζεται παράνομη γιατί δεν έπρεπε να πραγματοποιηθεί με τέτοιο στρατιωτικό – αντισυμβατικό μέσο καθώς ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας θεωρείται “Αρχηγός Κράτους”. Επίσης χαρακτηρίζεται ως παράνομο στη χρήση και το ελικοδρόμιο στο Άγιο Όρος.

– Ελάχιστα 24ωρα μετά την συντριβή του ελικοπτέρου και το θάνατο όλου του Πατριαρχικού Επιτελείου οι δυο λογιστές του Πατριάρχη επέστρεψαν με πτήση στο Κάιρο για να παραλάβουν τα κρίσιμα στοιχεία του Πατριαρχείου. Μόλις μπήκαν στο αυτοκίνητο που ήταν σταθμευμένο στο πάρκινγκ του αεροδρομίου, εκείνο ανατινάχτηκε και ο ένας σκοτώθηκε επι τόπου, ενώ ο δεύτερος τραυματίσθηκε βαρύτατα.

– Αιγύπτιος (Μωχάμεντ Άτα) ήταν και ο βασικός οργανωτής – πιλότος (σκοτώθηκε) της 11ης Σεπτεμβρίου στους Δίδυμους Πύργους.

“Δεν έχουμε κανένα στοιχείο και δεν υποστηρίζουμε κατά κανένα τρόπο ότι το ΣΙΝΟΥΚ συνετρίβη από δολιοφθορά”, μας τόνισε κατηγορηματικά ο συνήγορος της οικογένειας Στέλιος Γρηγορίου.

Εκτύπωση Εκτύπωση e-mail e-mail