Φυσικά, για τη BMW αυτό σημαίνει πως θα ακολουθήσει στα χνάρια του ανταγωνιστή της από τη Στουτγάρδη με περισσότερους τρόπους. Άλλωστε, η Mercedes, με το "χτίσιμο" της οικογένειας της S-Class διαμόρφωσε τις συνθήκες για ακόμα μεγαλύτερα περιθώρια επέκτασης της πολυτελούς κατηγορίας χωρίς, μάλιστα, να βασιστεί σε νέα μάρκα. Το παράδειγμα της Mercedes συνεπάγεται για τη BMW τη δυνατότητα κάλυψης του κενού ανάμεσα στη γκάμα της εταιρείας και σε αυτή της Rolls-Royce, "πατώντας" σε υπάρχουσες πλατφόρμες και αρχιτεκτονικές, περιορίζοντας το κόστος εξέλιξης και επιτρέποντας στην εταιρεία να επικεντρωθεί στο να κάνει τα νέα της μοντέλα ακόμα περισσότερο ενδιαφέροντα.
Και πρέπει να πούμε πως η BMW τα έχει καταφέρει με τη Σειρά 8. Αν και concept, δείχνει πολύ κοντά στην παραγωγή, με εντυπωσιακές, σμιλεμένες επιφάνειες, πολύ εντυπωσιακή μάσκα και διακριτικές λεπτομέρειες.
Το εσωτερικό δείχνει ακόμα πιο κοντά στην παραγωγή, απεμπολώντας την κατακόρυφη, σχεδόν μονολιθική αρχιτεκτονική των πρόσφατων ταμπλώ της εταιρείας για χάρη μιας καμπίνας που θυμίζει αρκετά Aston Martin.
Μπορεί να μην ξέρουμε τεχνικά στοιχεία για τη μελλοντική Σειρά 8, γνωρίζουμε ωστόσο πως θα υπάρχει έκδοση M8, καθώς η BMW δοκιμάζει ήδη το νέο κορυφαίο κουπέ στο Nürburgring, δείχνοντάς στο στο παρακάτω teaser: